Ravnovesje v zdravem življenju v naravi

Kislinsko – bazično ravnovesje v organizmu je pomemben dejavnik pri kvalitetnejšem načinu življenja

Na to ravnovesje v telesu lahko zelo vplivamo s prehrano in živili, ki jih uživamo.  Pravilnega ravnovesja ne moremo doseči brez prehranjevanja s kvalitetnimi nepredelanimi živili, ki na telo delujejo bazično. Kisli elementi se namreč že tako v organizmu sproščajo v prebavnem traktu, saj so potrebni za prebavo, prav tako na le to vpliva vadba ter stres. Torej lahko uravnavamo bazičnost s prehranjevanjem, ki ima močno bazično osnovo.

Kaj to pomeni? Večina živil na organizem deluje kislo. To so vsi predelani proizvodi, vsi živalski proizvodi, proizvodi iz bele moke, ocvrta hrana,alkohol, nikotin in kava.

In, da bi dosegli potrebno ravnovesje moramo takšni hrani dodati ogromno nepredelanih živil, z visoko vsebnostjo vlaknin, mineralov, ki imajo sposobnost nevtralizacije kislin. To ne pomeni da tista živila, ki so po okusu kisla niso bazična (npr. limona, ki je po okusu kisla, na organizem deluje bazično). S pomočjo bazičnih živil se s iz telesa hitreje odplavljajo kisline, ki se nato izločajo iz telesa preko organov izločanja: ledvic, črevesja, kože…

Viške kislih elementov povzročajo prebavne težave (preveliko izločanje kisline v prebavilih, nepravilno absorbcijo zaužitih hranil, slabo prebavo, …), prav tako se pri pretiravanju in premalo bazične prehrane kisli elementi hranijo v maščobah. Z bazično prehrano in redno vadbo bo izginilo tudi odvečno maščevje. Pravilen vnos in količina bazičnih živil, bo namreč blagodejno vplivala tudi na našo težo.

V OPOMNIK: Kislost v telesu dvigujejo predvsem predelana živila, sladkor, nasičene maščobe, meso, mlečni izdelki, bel kruh, predelane mesnine  in premajhen vnos sveže zelenjave.

Priporočilo: Uživajmo veliko različnih solat in druge sveže zelenjave, kompleksnih, polnovrednih ogljikovih hidratov, stročnic, nenasičenih maščob in beljakovin. V prehrani naj bo vedno tudi nekaj surove hrane. Izogibajmo se mastnemu mesu in ostalim predelanim mesninam, mleku, mlečnim izdelkom, sirom, slaščicam, čokoladi, kavi, alkoholu in tobaku. Predelana in pakirana hrana vsebuje preveč različnih škodljivih dodatkov, sladkorja in soli. Tudi predlogo kuhana hrana izgubi večino hranilne vrednosti.

Dnevno mi lahko sledite tudi na moji Facebook strani!