dan poln energije z osmimi triki in napotki

8 hitrih trikov za dan poln energije

OPOMNIK ZA NA HLADILNIK ALI PISALNO MIZO:

  1. NAPOTEK – Cilj je, da postanemo mojstri naše JUTRANJE RUTINE.
  2. NAPOTEK – V kolikor se čutite ekstra utrujeni, za 7 dni odstranite alkohol, kavo (oz. max. ena na dan), mlečno-predvsem sire, smetano in mleko, mastno-predvsem vse nasičene maščobe in transmaščobe, sladkor-predvsem beli, rafiniran, predelan in umetni, gluten-predvsem vsemu, kar je iz navadne bele pšenične moke.
  3. NAPOTEK – Vsak dan vsaj 20 min preživimo na svežem zraku (sprehod, rahel tek, vaje z lastno težo).
  4. NAPOTEK – V povprečju vsaj 6-8 ur spanja.
  5. NAPOTEK – Imejmo nadzor nad živili in hrano, ki jo vnašamo. Več ČISTE hrane = Več Energije!
  6. NAPOTEK – Tekom delovnega dne najmanj 10 kozarcev vode, skupaj ne manj, kot 2-3L. V kolikor sedaj niste navajeni, začnite postopoma in vsak dan dodajte deci vode več. Izogibajte se mrzlim in ledenim pijačam.
  7. NAPOTEK – Bolj, kot smo obremenjeni, bolj organizirani moramo biti. Jasne prioritete in še bolj kvalitetna hrana. Ne pozabi na vodo.
  8. NAPOTEK – SMEH je pol zdravja! Naredite nekaj samo ZA VAS. Kaj vas spravi v dobro voljo? Kaj vi res radi počnete? Kaj vas spravi v SMEH?

Dnevno mi lahko sledite tudi na moji Facebook strani!