pica - ali jo smem?

PIZZA – Ali jo smem ali je ne smem?

Pizza pri meni sploh ni na prepovedanemu seznamu. Za kar pa navijam pa je to, da pri njeni pripravi izpustite sir (vam povem, da ga sčasoma ne boste več pogrešali). Enako priporočam tudi, če pizzo jeste v pizzerijah ali restavracijah. Naročite jo brez sira in jo obložite z rukolo J.

ZAKAJ SIR, SE MORDA SPRAŠUJETE?

Zato, ker je prav sir izredno težko prebavljivo živilo. Vsebuje ogromno soli in nasičenih maščob. Problem je tudi v tem, da le malo restavracij ali pizzerij svoje pizze ponudi s kvalitetnimi siri. Kombinacijo kuhane paradižnikove omake in stopljenega sira, ki je značilna prav za pizzo pa naš prebavni sistem najtežje prebavi.

In prav zaradi tega ste morda prav po pizzi vedno utrujeni in vam pade energija.

Namesto sira po vrhu naribajte bučko in posujte s kvasnimi kosmiči (odličen nadomestek siru). Poln vitaminov B, okus pa spominja na sir. Naseklajte kak suh paradižnik in ga posujte po testu. Na pizzo odlično paše tudi kuhana čičerika (da ne bo vedno šunka). Začinite jo z vam ljubimi začimbami (meni je top s kajenskim poprom in origanom).

Čisto na vrhu pa rada položim še kako res tanko rezino svežega paradižnika. In zopet posujem z origanom. Ko je pečena pa nanjo položim še pest ali dve rukole in počakam minutko ali dve, da spusti malo arome in se omehča.

Torej, obložite si pizzo z vam ljubimi sestavinami a pazite, da bodo te čim manj predelane (če se le da nič) in ne pozabite na zelenjavo. V kolikor vam ni tako ljuba na pizzi pa si zraven zamešajte veliko skledo sveže solate in jo vsaj 2/3 pojejte že prej.

KDAJ JE NAJBOLJ PRIMEREN ČAS ZA PIZZO? Morda obstaja idealna ura?

Res je, obstaja. Še najbolje bi jo bilo jesti za zajtrk. Saj vem, da se vam zdi čudno, ampak pravilno obložena pizza je lahko res en zelo uravnotežen zajtrk. Spomnite se na bruskete, ki jih tudi obožujem za vikend zajtrke in o katerih sem tudi že pisala v svojih začimbicah. Zelo podobno.

Nasplošno se jedi narejene iz mok najlažje in najučinkoviteje prebavijo v dopoldanskem času. Tako da morda zadnji čas, kjer še lahko jemo pizzo in ne želimo stranskih učinkov (povečanje maščobnih blazinic na trebuhu in bokih, oteženo spanje, slaba prebava, kislina, celulit), je to čas kosila, tam med 12.00-13.00 uro.

V kolikor jo jeste kasneje pa naj bo te količinsko malo in povečajte količino solate, ki jo pojeste pred in ob tem ;).

>> Oglejte si recept za testo za pico!

Dnevno mi lahko sledite tudi na moji Facebook strani!